lördag 14 mars 2009

Money money money...

Nu är det snart dags, det största som händer idag i alla fall, MELODIFESTIVALEN! Denna tävling är inte alls samma sak utan tjejerna och det partaj som förr var obligatoriskt i samband med detta program. Längtar tillbaka...roligt hade vi, varje gång=).

Ikväll blir det bara Roine och jag. En sak som är nytt för mig i år är att jag har tippat. Visst sörru, Camilla ska vinna pengar=). Tänker dock inte berätta vad jag tippat på, men vinna pengar kommer jag garanterat att göra!?
Det kommer även att bjudas på en vitchoklad och mjölkckolad pannacotta med hallon och passionsfrukt som jag gjorde tidigare, ska bli gott.

Nu är det dags att duka upp=).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vann du några pengar? Tyckte du om låten som vann? Här hemma skrek vi i ilska. Blä, vilken skitlåt!

Camilla sa...

Pengarna lyser med sin frånvaro, som alltid! När var det, men det ger väl inga pengar?!
Jag tycker inte om låten som vann, kanske att den är bra i Moskva...vi får se!

Krillan sa...

JAg saknar med våra obligatoriska melodifestivalkvällar. Nästa år är det vi och barnen som dansar hemma i ett vardagsrum=)

Saknar dej!

PUSS

veronikaosth sa...

Åhhhh, jag håller med. Gud vad jag saknar våra Melodifestival-dagar!
Här sitter jag med en chipsskål för mig själv liksom, ingen partysugen Camilla eller Kristin:(
Vi borde ha en Melodifestivelen-reunion nästa år ;)