fredag 6 mars 2009

HELG!

Nu är det äntligen helg! Denna vecka har gått fort, men nu är det fyra dagar ledighet på schemat. I helgen har vi bara Andra chansen inplanerat (gratis biljetter) och en middag i Norrköping. Vi har pratat hur många gånger som helst på att gå ut och äta, men det blir aldrig av. Nu ska det bli av och i Norrköping till råga på allt. Se om vi hittar någon bra resturang. Hilma ska sova hos mamma och pappa lördag till söndag. Så även en sov morgon utan en bakfylla, skönt=).

Ikväll är det sushidags igen, egen gjorda den här gången med. Är riktigt sugen, måste bara vänta på att Hilma ska somna. Så vi får sitta i lugn och ro=).

Var och tog om proverna imorse också, det var visst ett värde som jag jättehögt, 78 och skulle ligga runt 10!? Så en läkare ringde nu på eftermiddagen och sa att jag skulle öka medicinen med det dubbla. Kan inte allt bara vara som vanligt med mig!?
Det konstiga är att jag inte känner någon skillnad...se om jag gör det när jag äter två tabletter, vi får vänta och se.
Nu ska jag titta lite på Friidrotts EM, innan det är dags att förbereda maten.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: