söndag 26 oktober 2008

Usch, jobbarsöndag!

Nu är det inte mycket tid kvar innan det är dags att åka in till jobbet och göra det man måste göra. Roine och jag jobbar precis om varandra idag, han slutar vid 15 och jag börjar då...trist!

Nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra på min födelsedag, jag tar semester! Så nästa jobbarhelg jobbar jag bara lördag, så den helgen kommer bara springa förbi=).

Nu är det exakt 2 veckor kvar tills min födelsedag, roligt! Fast jag har inte kommit på så mycket roligt att önska mig...se om mina gäster kan fixa det själva=). Varför kommer man alltid på en massa saker som man vill ha dagen efter man fyllt år? Jag har visserligen ganska tur att det snart är jul också...Camilla älskar paket och överraskningar och framför allt allt julbak och pyssel inför julen!!!

Nu ska jag nog gå och hämta en glass=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag köpte presenter till dej igår, tror att du kommer att gilla dom=)Lr jag hoppas det iaf..annars tar jag dom, haha=)stackare som sk jobba, själv ska jag ligga i soffan med en bra bok och vänta på att andreas kommer hem!!Vi rings i veckan min bästa!!Puss och kram krillan

veronikaosth sa...

Usch, aldrig kul att jobba söndag kväll. du får propsa på att de ska införa norska lagar med stängt på söndagar vet du :)
Här är allt fin-fint, det enda jag saknar är faktiskt er på Ica!
Hoppas jobbkvällen går fort i alla fall! Pussar och kramar Veronika!