fredag 24 oktober 2008

En riktig sovmorgon!

Har precis läst min älskade sambos blogg som han startade igår kväll. Trodde dock att det skulle ta ett par dagar tills nästa inlägg kom, men där hade jag fel. Ni kan ju gå in på den själva och läsa... den killen verkar ha all tid i världen på morgonen. Det han missade var att pussa mig hejdå innan han for till jobbet, men nu är väl bloggen hans liv=).

Messade min syster när jag vaknade vid 8 och hörde om hon var ledig från skolan idag. Tänkte om vi skulle ta bilen och fara iväg på en shoppingtur. Har ännu inte fått något svar från henne... får se hur det blir med den saken.

Nä, nu måste jag gå upp och kolla om Hilma är vaken, hon sov för 15 minuter sen när jag kikade in hos henne. Vad gjorde mormor och hon igår? Min lilla sömntuta=)

Trevlig fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling har ni vaknat än? Kände du min varma avskedskyss imorse? Förlåt för att jag sov bort hela kvällen igår. Tusen pussar