söndag 12 oktober 2008

En dag kvar till sovmorgon...

Har precis kommit hem från 25års kalas hos svågern, trevligt. Innan det var det jobb, jobb och jobb. Nu är det imorgon kvar tills jag får sova, det bästa är att Roine börjar jobba 12 på tisdag, så då får jag sova så länge jag vill=). Se om klockan kanske blir efter nio innan jag stiger upp... men bara tanken på att man får sova är ju bra!

Igår var jag och mina vänner och hälsade på vår vän Tess och lilla Kasper som är 10 dagar. Så söt, man blir ju bra sugen på att ha en liten igen...
Efter det kom Kristin och Andreas hit och vi åt lite mat och en massa omyttigt och så tog vi det lungt. Jos och Gustav kom förbi en sväng senare också. Tycker att ni ska vara hemma lite oftare, men nästa helg åker vi upp till stor staden och våldgästar lite grann. Så blir det ett besök på Norra Brunn och lite shopping, super roligt=)-

Nu ska jag natta Hilma och titta på Ensam mamma söker. En väldigt lugn söndags kväll, välbehövligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen. Tänkte att det är bäst att ja skriver här så du inte slutar med denna sida=)Tack för i helgen, alltid lika mysigt=)Snart kommer ni till oss, ska bli sååå mysigt=)Puss Krillan ps kommer snart bli oftare som vi kommer hem, och tänk på tre veckor i jul=)

Camilla sa...

Det är bra, kommentarerna är ju det bästa=). Kommer bli så mysigt i jul, ha dig hemma=)! Syns snart! Puss