torsdag 23 oktober 2008

Ny blogg att följa...

När jag kom hem från jobbet idag sitter Roine som fastklistrad framför datorn. Detta resulterade i en blogg, http://situationroine.wordpress.com/. Han som alltid varit så anti allt som har med privatliv på internet att göra. Det är ju kul att följa hans liv även här framför datorn. Se hur länge han tänker hålla den vid liv, jag tippar på att den är nedlagd innan jul!

Nu ska jag gå och sova innan jag somnar sittandes här framför datorn. Imorgon väntar en hel dag bara Hilma och jag, då Roine ska ut med grabbarna imorgon kväll. Se vad vi hittar på, tacos och en tjejfilm kanske=).

Go´natt på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja skrattar så tårarna rinner, ROINE en BLOGG?Men oj vad roligt, nu har jag tre att ständigt läsa..längtar tills hilma gott i skrivkurs hos mej och kan starta sin egen blogg, kanske när jag förhoppningsvis är barnvakt på jullovet?=)kan göra en snabbkurs i skrivandets konst, haha.Nu ska jag på första mammagruppen, ska bli spännande=)Ha en underbar dag min älskade älskade älskade vän!Puss ps pussa Hilmus

Camilla sa...

haha, jag ser fram emot att läsa hennes blogg=). Men det får nog bli en intensivkurs om du ska lära henne allt. Du kanske kan ta kursen i hur man behandlar en datorn också. Puss