torsdag 9 oktober 2008

En månad kvar!!!



Saknar våran kamera, den gick sönder under Paris resan. Helt plötsligt utan förvarning la den bara av, typiskt! Så just nu är tanken att vi ska köpa en och sen strunta i julklapparna till varandra. Men är inte hela julen uppbyggd efter julklapparna?! =) Se om det kanske ligger några små paket där under granen ändå=).
Den här kameran ovan blir det nog...inte den allra bästa med den är liknande den vi hade innan och lite bättre än vanliga digitala.

Först fyller jag ju faktikt år, om exakt en månad. Måste se till att börja önska mig lite saker så man får några presenter. Har lite svårt att komma på något just nu, ska fundera ut lite saker. Mamma, Hilma och jag ska till Norrköping en sväng imorgon, se om jag hittar något som jag kan önska mig.

Har precis ätit upp min matlåda som jag skulle ha med mig till jobbet...orkade inte fixa någon mat. Tur att man jobbar i en mataffär, så man kan få någon kvällsmat sen=).

Nu ska jag göra mig iordning innan fröken vaknar och det är dags att åka till kyrkogatans kvällsdagis=).

Inga kommentarer: