lördag 25 oktober 2008

Ingen riktigt tjejkväll..

Det blev ingen tjejkväll för Hilma och mig igår, vi åkte till mormor och morfar och tillbringade våran kväll där istället. Där bjöds det på taco, godis och så spelade vi fyrmansvis när Hilma somnade. Den fjärde personen var då min bror, för er som undra!

Sen åkte jag hem vid 23 och trodde jag skulle kunna somna. Jag har nog inte sovit helt själv här hemma sen Hilma kom, så det var väldigt mycket ljud att ligga och lyssna på. Så klockan var närmare ett innan jag somnade. Då var det dock inte långt kvar till två och Roine ramlade in i sovrummet. Det här med att gosa när man har lite alkohol i kroppen och dessutom en kebabrulle i magen, det är inget som är speciellt gosigt! Så under resterande fyra timmar som var kvar av min sömn, innan klockan skulle ringa "upp och hoppa", blev inte så mycket över till sömn. Det for väldigt många kroppsdelar över en när man minst anade det... Så sömnen kommer jag nog ta tillbaka i soffan senare ikväll när Hilma somnat.

Nu är det dags för hemmagjord pizza, den står visst på bordet och väntar på mig, MUMS!

Puss puss

Inga kommentarer: