tisdag 14 oktober 2008

En sjuk liten Hilma!

Inatt vaknade vi av att Hilma var ledsen vid tre, efter att Roine sprungit ett par vänder fram och tillbaka till henne så somnade hon om. Hon var ganska pigg på morgonen när hon vaknade, lite snorig bara. Efter bara några timmar så var hon mammas lilla sjukling. Efter att vi badat, eller Hilma, jag duschade, så somnade hon på min arm i våran säng. Så jag försökte flytta henne till hennes säng efter ett tag, men det ville hon inte. Vi gick ner och hon pekade på Tv:n och vi tittade på Barnkanalen i nästan en timme, sen somnade hon i min famn igen.
Ärligt talat så var det ganska mysigt när hon låg hos mig och bara gosade, minns knappt när det hände sist, var väl ett år sen sist!

Nu ikväll så åt hon lite mat med oss och melon till efterrätt och har lekt lite grann, men pigg är hon inte. Se hur hon mår imorgon, då är det pappa och Hilma dag!
Så idag har det hänt så mycket mera...

Nu är det Äntligen hemma som gäller=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Så idag har det hänt så mycket mera..."

Antar att det ska vara ett inte där, eller har du något mer att berätta?

Camilla sa...

Blev visst lite fel där...