onsdag 1 oktober 2008

Bortskämd!

Hoppsan...nu har det visst gått ett par dagar igen. Ingen bra bloggare=). Jobbade hela helgen och hade inte tid att sitta här framför datorn, men nu så!

Kom hem från jobbet idag och det luktade nystädat i hela huset. Roine har haft pappa dag idag, då hinner man visst med sånt=).
Senare så bakade Hilma och Roine en äppelkaka tillsammans. Hilma var mest intresserad av att lägga ner en massa saker i smeten som inte skulle vara där, som tex potatisskalare och påsklämmor. Får se om man får smaka en bit sen, det luktar gott.

Annars händer det inte så mycket. Förutom att Hilma har blivit helt vild! Springer och slänger sig i soffan hela tiden och favoritplatsen i soffan är att sitta på armstödet. Något som jag tycker är ganska läskigt. Hittade henne på köksbordet igår, helnöjd och pillade på mina ljuslyktor som stod där. Igår var jag var hemma med henne själv hela dagen, för att vi hade inventering på jobbet så Roine jobbade 6-21. Då höll jag på att bli tokig på henne, man kan inte lämna henne en sekund utan att det är hyss på gång. Tänkte ett tag att jag skulle ställa ut henne i regnet...man ångrade mig när jag kom på att det är rätt så jobbigt att ta reda på en blöt unge.

Nu har Hilma och Roine kommit ut från duschen, dags att fixa välling snart, men först lite gos! Ska försöka bli lite bättre på uppdatera på den här sidan, för dom få läsare jag har!
Hörs snart igen!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul med mer inlägg! gillar din blogg, kikar in här ibland:-)

Anonym sa...

Jag läser jämt ska du veta, tycker uppdatering en gång om dagen är lagom=)Så kul att läsa vad ni har för er=)Saknar er, men snart snart ses vi=)puss