fredag 10 oktober 2008

En ledig dag...

Då var den lediga dagen över, snabbt gick det. Jag hann med ett besök till Norrköping, ska på 25års kalas på söndag och var tvungen att fixa lite saker. Så mamma, syster Fia, Hilma och jag åkte dit imorse. Det tar ju sin tid, även fast man inte har så mycket pengar. Kom hem med "bara" en klännings tunika, måste ha något att ha på mig på söndag=). Hittade lite mera, men där sa plånboken ifrån och säkert Roine också=). Måste hitta en vinterjacka också. Tittade inte så noga, kom på att jag kan önska mig det i födelsedagspresent. Mycket kläder vill jag ha, roligt!

Har kommit på att det blir inte mycket sovmorgon här fram över. Börjat tidigt lör-mån och sen ons-tors, detta liv är jag inte rikigt van vid. För sovmorgon på tisdag blev det visst inte heller... Jag är ju lite bortskämd med en dotter som går upp mellan 8-8.30 på morgonen. Då sitter hon och pular i sin säng en liten stund.

Ikväll kom Jos, Gustav och Frank på besök en stund, trevligt!
Nu ska jag titta vidare på postkodsmiljonären!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: