torsdag 2 oktober 2008

"Meckar Camilla"

Kul att några följer min blogg, inte bara familjen. Min syster sa för ett tag sen att hon inte behöver prata med sina syskon längre, det är bara att gå in på våra bloggar, tragiskt! Det är roligt med bloggar, så jag ska allt fortsätta=).

Annars idag har det inte hänt mycket. Jobbat, var super effektiv kändes det som..."mecka Camilla" var igång och fixade en massa saker. Roligt att man är till någon nytta=). Hilma var hos mamma, så efter jobbet köpte jag med lite fika och så stannade vi tills pappa kom hem. Han blir så lätt avundsjuk om han inte får träffa Hilma lika mycket som mamma får=).

Annars hände en jätterolig sak idag. Vi fick en bärbar dator av svärpärona, tackar tackar! Eller egentligen är det Roines morfar vi ska tacka, dom hade fått delar av arvet idag...så då fick vi en dator. Väldigt snällt och behövligt! Ska bli skönt att slippa den här megasega burken. Se om det kanske kan bli lite mera bloggande då!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen titta på slutet av Lyxfällan, se om det slutar lyckligt!
Sov så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att jag forfarande träffar er då!!=)Kram