söndag 19 oktober 2008

En dag & natt i storstaden!

Då var vi hemma igen. Har hämtat Hilma hos mamma och pappa, gett henne lite mat och nu sover hon. Hon har varit ute med mormor och morfar och krattat löv, det bästa var att sitta på pressening när morfar drog henne mellan högarna=). Lätt road!

Vi har haft det underbart i Stockholm, Norra Brunn var hur kul som helst, vill dit igen...snart! Det var en rikig Camilla underhållning. Tur hade vi, det var så himla nära att vi inte kom in över huvudtaget. Jag blev den sista personen som dom släppte in och som tur var stod jag sist i vårat sällskap.
Igår var det Lennie Norman, Jakob Öqvist, Sven Brundin och Mikael Koppelman som skulle uppträda. Ingen som jag direkt kände igen mer än lite till utseendet, men dom var rikigt roliga.

Annars skulle den här Stockholmsresan bestå av shopping, men det blev inte så mycket av det. Polarn outleten jag längtat så till...det fanns ingenting till Hilma, väldigt dåligt med storlekar. Så det blev inga julklappar till henne, det slutade med att jag handlade en julklapp till Roine istället. Eller Roine handlade en till sig själv=). Lite trist att jag inte hittade något, man ska nog åka dit när man ska ha ytterkläder, det fanns nu i alla fall. Fanns många overaller och termobyxor och Hilmas vindjacka som hon har nu. Var lite sugen på att köpa en större storlek till nästa vår, men det fanns bara den färgen hon har nu, det är inte så roligt. Har varit så himla nöjd med den jackan så det blir nog en ny till våren i en annan färg.

Höll ju på att glömma det allra händelserikaste denna helg. Camilla har druckit KAFFE!!! Nu säger ni kaffedrickare att Latte med vitchokladsmak är inget riktigt kaffe, men det här är en stor händelse för mig. Har verkligen inte tyckt om det förut, men det var faktiskt ganska gott. Jag tillhör denna grupp folk som inte ens tycker att kaffe luktar gott, det gör jag fortfarande inte. Det här är det närmaste kaffedrickande jag kommer komma på ett bra tag. Se om jag gör det själv hemma nu, eller om det blev en engångsgrej=).
Stora saker händer i Camillas liv!!!

Är dock fortfarande väldigt shopping sugen... se om det kan bli något här framöver!
Nu ska jag ta något att äta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha sötnos, ja kaffehändelsen var en stooor grej=)Tack för en rolig helg, var så himla kul, som alltid när vi träffas=)Längtar redan till om tre veckor. Tänker på er alla i familjen!Här kramar vi alla tre(pyret allra mest=)

Camilla sa...

Tack själva för en underbar helg...vi kommer snart igen, allihopa i familjen=). Om inte annat kommer jag för en shoppingdag i storstaden! Puss från oss alla!