torsdag 23 januari 2014

Torsdag

Idag har dagen gått i ett. Kanske inte så konstigt eftersom jag jobbade några timmar och ska även göra det på lördag. Två dagar i månaden är lagom, det ger några tusenlappar och är inte allt för ansträngande, bara roligt! Idag blev det iaf ett pussel för att få ihop allt. Då är det bra att ha världens bästa mamma som ställer upp och kommer hit och är barnvakt en liten stund. När jag kom hem för en timme sedan möttes Roine och jag i dörren och han åkte för att träna innebandy. Umgås får vi göra imorgon istället! 

När jag kom hem så visade Hilma en teckning hon ritat åt Elvis. Det nya är att det oftast står en liten hälsning på baksidan och detta stod på hans idag:
Hej Elvis! Du är en snäll lillebror tycker jag att du är. Önskar Hilma
 
Det går så fort och hon lär sig bara mer och mer för varje dag. Jag blir så varm i hjärtat när jag läser detta❤. Det har även kommit en liten tonåring ur hennes kropp och hon är inte alltid så snäll, söt och mysig. Det testas, käftas och hon gör saker som hon vet att hon inte får göra. En del i utvecklingen och kanske en bra förberedelse på vad som väntar en om några år!

Inga kommentarer: