fredag 24 januari 2014

Kostnaden av en sovmorgon

Här är priset för en liten sovmorgon med Elvis:
Maja har underhållt sig med pennor, papper och TEJP! Det satt två små fina brev/teckningar på tapeten som hon stolt visade upp när jag klev utanför sovrummet. Det var inte en lika stolt mamma... Jag försökte ta bort hörnet på den ena, men lämnar det åt Roine eftersom tapeten följer med. Jag har visserligen funderat en del på att tapetsera om i vardagsrummet eftersom jag inte är fullt så nöjd med valet av tapet.  Så tack vare Maja kanske det sker tidigare än vad vi tänk...

Det positiva med detta är att hon lekt på sitt rum i över 2h nu, hon vågar sig väl inte ner igen eftersom hon vet att hon gjort fel. Jag ska smyga upp och se vad hon har för sig och erbjuda henne lite lunch. Vår alldeles egna Lotta-unge! 


Inga kommentarer: