lördag 4 januari 2014

Lördagkväll

Lördagen har snart gått och nu är det inte många dagar kvar till allt är som vanligt igen. Skola, förskola och jobb men det känns faktiskt riktigt skönt. Vardag och rutiner igen, även fast helger är väldigt trevliga dom med:). 

Idag har Roine börjat med att försöka laga min bil som inte gick igenom besiktningen och den 12:e får körförbud. I denna familj (mest Roine) hatar vi Ford ännu mer just nu, om det är möjligt...
Så jag kan inte påstå att jag gjort så mycket, rensat och kollat igenom Hilmas gamla 110/116 kläder och plockat fram lite av det till Maja. 
Nu ikväll fick vi besök av min bror, som stannade kvar på middag. Middagen gick   genast över till tvårätter och medan Roine stod för huvudrätten så gjorde Niclas och jag efterrätten, chokladfondant. Det blev himla gott och var väldigt mättande. 
Nu fortsätter kvällen i soffan, kanske tittar vi på en film, men först ska vi titta färdigt på Stjärnorna på slottet. 

Inga kommentarer: