fredag 31 januari 2014

Sittdels-premiär

Nu har vi bytit ut liggdelen mot sittdelen och jag ska erkänna att jag har rejält med ångest över det. Idag gick vi till min syster och Wilton på förmiddagen och spenderade dagen där medan Hilma var i skolan. Så jag halv-satt honom i vagnen och han verkade trivas där och låg och kikade på allt utanför. Han har under hela tiden varit nöjd i liggdelen, så därför har vi inte haft någon brådska att byta. Han kommer säkert gilla att få sitta och kolla lite i Sälen, inte bara ligga nedbäddad och se ansiktet på den dom kör vagnen:). Men det är nog dags att inse att min lilla kille inte är så liten längre! 

Älskar hans blå stora ögon❤️. 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tror vi har likadan åkpåse. Riktigt prisvärd! :)

Camilla sa...

Hans är från Ullared. Vi hade en sådan när Hilma var liten och var jätte nöjda med den. Gillar att man verkligen kan bädda ner dom, att den inte är så öppen. Som sagt, väldigt prisvärd!