tisdag 21 januari 2014

En bra kväll!

Igår kväll var en väldigt bra kväll, Elvis gjorde precis som han skulle, han sov! Jag kommer inte ihåg när han senast sov en hel kväll utan att vakna. Han somnade strax innan 20 och sov sen till klockan 02.30 då jag flyttade honom till vår säng och efter lite amning somnade han direkt om. Han sover oftast till runt 7.30-8 och då brukar Roine ta med honom upp en liten stund innan han åker till jobbet. Idag låg vi kvar i sängen och myste och lekte med hans saker och vid 9.15 somnade han igen. Då passade jag på att ta en dusch, oftast sover han bara ca 30 min då, men duscha hann jag iaf. 

Det gör sådan otrolig skillnad på humöret när Elvis sov hela kvällen. Man blir så frustrerad och det känns som vi har provat allt för att få honom att somna om, han somnar direkt i sin säng vid 20 och sen vaknar han igen någon gång vid 21-22 och är vaken 1-2h. Vissa kvällar blir man så irriterad på honom, om han ändå kan säga vad som stör hans sömn! Igår hann vi boka skidskola till Hilma och sitta i soffan tillsammans och bara prata och vara. Så himla skönt! Jag vågar inte hoppas att kvällen blir lika bra, men jag önskar så att han sover! 
                        ❤❤❤

Inga kommentarer: