torsdag 11 oktober 2012

Vilka är ni?

Ni är väldigt många läsare här inne just nu, roligt! Hur kan det komma sig? Det vore roligt att veta vilka ni är.

För ett tag sen så tog jag bort att jag var tvungen att godkänna era kommentarer innan de publiceras. Så nu är det fritt fram att visa att ni finns:). Jag har visserligen bara tagit bort en kommentar på alla dessa år, jag tog bort den funktionen för att underlätta för er när ni kommenterar. Många läser från mobilen och tycker det är knöligare att skriva något då, men nu kan det inte bli lättare.

4 kommentarer:

Hanna Runesdotter sa...

Härligt!! Jag läser ju såklart!! :) Kram

Stina sa...

Hej kusin !
Tänkte bara meddela att jag läser din blogg ;D
hehe, kram

Anonym sa...

Jag har börjat läsa din blogg med. :) /Lisa

Annelie sa...

jag tittar in då och då :) Men det visste du redan :)