onsdag 24 oktober 2012

Välkommen Hedda till vår familj

Idag har jag äntligen varit och klippt mig, efter ca 5 månader har jag nu friska fina toppar. Jag hade hunnit fått riktigt långt hår och det åkte självklart av en bit, men det är fortfarande långt.
 
Vi skulle egentligen varit på banken vid 16 så mamma hämtade barnen idag, men vår bankman hade fått en läkartid så det blev inställt. Surt när man fixat barnvakt, men på tisdag har vi en ny tid. Måste få fram någon miljon till torsdag, då nya huset ska betalas. Eftersom vi ändå hade skaffat barnvakt så möttes Roine och jag upp på stan och så uträttade vi en massa ärenden inför flytten. Dels var vi och köpte dessa två cerise fåtöljer till vardagsrummet. Det kompenserade den cerise soffan som jag velade så mycket om. Så nu blir det en stor svart soffa och dessa fåtöljer och en matta som går i cerise, måste bara hitta en först. Att vi sedan fick kuponger från Åhléns igår med 15% på ett helt köp på heminredningen tackar vi för. 
 
 
Vi åkte även och beställde de sista tapeterna till vardagsrummet/köket, så nu är allt det klart. Nu ska vi bara köpa lite lim och färg tills på fredag, då allt drar igång. Det ska bli så himla roligt, längtar som tusan!

Inga kommentarer: