torsdag 4 oktober 2012

25% på Colorama

Jag var inne på Colorama efter jobbet idag och beställde tapeter till 3 st rum som ska tapetseras om en månad. Eftersom de har 25% på nästan alla tapeter så passade jag på, för billigt är det inte från början.

Tapeterna till vardagsrummet/köket hade jag bestämt sen tidigare men väl där inne så kostar de ca 700:-/rulle och dessa gällde inte 25% på. Så jag frågade om han hade några snarlika i något annat märke och han tog fram en rulle som såg likadan ut och för priset 229:-!! Jag slog till på en gång och tänkte inte så mycket på det, mest glad att det blev ca 3000:- billigare. Tills nu... När jag sitter och tänker på det här hemma i lugn och ro så blir jag så osäker på om det blir bra. Jag vill absolut inte att de ska se billiga eller med lite lägenhets-känsla. De vi kollat på är randiga i vitt och med lite metallic skimmer i. De billiga såg precis ut som jag tänkt mig i ränderna, men jag är osäker på om det är skimmer i dom. Klantskallen tittade inte så noga utan tänkte mest på pengarna. Så imorgon efter jobbet ska jag gå in igen och kolla lite närmre på dom.

Så kanske blir vi 3000:- fattigare iaf...

Inga kommentarer: