tisdag 23 oktober 2012

Märkt för livet

Idag klockan 14 ska Roine tatuera sig. Han har väntat väldigt länge på att få gör denna, tider har ställts in flera gånger och idag är det äntligen dags. Denna gång blir den på ryggen med en text som är tillägnad hans morfar som gick bort för ca 4 år sedan. Fint!

Jag har varit riktigt sugen i över ett år nu och jag vet både vad det ska vara och var den ska sitta. Det enda problemet med att jag inte slutför mina idéer är att jag är så fruktansvärt rädd och att smärtan på revbenen inte är att leka med. Så när de börjar söva ner folk innan de tatuerar, då ska jag boka en tid. Jag har även en liten tex jag gillar som jag skulle kunna tänka mig tatuera någonstans, men det är just problemet. Var? Jag vill att tatueringarna ska kunna döljas, alltså inga på armarna eller liknande. Det är jättefint med tatueringar runt handleden och underarmen, men jag vill inte att den ska synas hela tiden och risken finns att man tröttnar.

Det får bli i mitt nästa liv, då jag är lite tuffare och vågar mera=).

Inga kommentarer: