tisdag 31 augusti 2010

Statistik

Något som jag har saknat på denna blogg sida är att man inte kan se statistik och få veta lite om hur ni mina läsare kommer hit. Nu har jag upptäckt att dom ändrat det och nu kan man se det!
Jag hade visserligen fixat en sidräknare för ett halv år sedan ungefär, men den var inte speciellt specifik. Men nu vet jag lite mera om er och varifrån ni kommer ifrån=). Kanske inte rikigt, men jag vet vilket mitt mest lästa inlägg är.

Idag är det dags att ta Majas 6 månaders kort hos Per-Arne. Det blev lite senare än vi tänkt, men på grund av semestrar och liknanade så drog det ut på tiden. Så Maja kommer vara ca en månad äldre än Hilma på sina kort, men det gör inte så mycket. 1 års korten är ändå dom roligaste och det är ändå dom vi vill förstora.

Efter fotograferingen så ska vi åka och hämta pengarna från klädförsäljningen, det lovar gott iallafall, men man vet ju aldrig. Blir det tillräckligt, så ska vi åka och köpa Hilmas vinteroverall som vi hittat, skönt att ha det klart, även om det känns väldigt avlägset. Det var inte länge sen det var över 30 grader varmt och man svettades så fort man rörde sig, så snart är det vitt ute när man vaknar!
Ska även fixa en liten sak till Tyra och Hilma inför morgondagen, men då krävs de skapligt väder för att vi ska kunna genomföra det. Bilder kommer imorgon, hoppas att det kommer bli uppskattat!

Dags att hämta tillbaka Maja, som har förflyttat sig till lekrummet i gåstolen där syster lekte, men nu är det mindre glada miner eftersom Hilma inte leker där längre=).

Inga kommentarer: