söndag 29 augusti 2010

Kavat vinst!

Sitter och väntar på att Irene Huss ska börja om bara några minuter. Under tiden jag väntade så var jag inne på Tradera och budade på ett par Kavat kängor till Maja och som jag vann. Så ett par nästan helt nya för 141:-, istället för 5-600:- i butik (då visserligen nya). Eftersom Roine är i Strängnäs (säljarens hemstad) 2ggr/veckan så slipper vi betala frakten och istället kan vi möta upp säljaren. Så ett bra köp, tycker jag.

Jag tycker Kavat skorna har varit toppen och sen är det bra att de är svenktillverkade och miljövänlig skor. Alltid en fördel!

Hilma har haft Kavat skor nästan hela hela tiden och särskilt under vintern. Men i storlek 20 så saknades det ett par, det var nästan sommar när hon hade den storleken. Blir lite fel... Så nu ska jag bara hitta en bra overall till henne också, men det blir inget Traderafynd=).

Dags att ha ögonen på Tvn och chokladen ligger bara och väntar på mig, så tack och hej!

Inga kommentarer: