lördag 21 augusti 2010

På vägen...

Sitter i bilen på väg till Norrköping. Roine ska hämta en tradera vinst i Söderköping och vi stuvade in hela familejn i bilen. Jag tänkte att jag skulle bli avsläppt i Norrköping, så kan jag gå och strosa i ett köpcentrum istället. Det är bara synd att plånboken inte är så tjock!

Igår gjorde jag ett riktigt bra köp, tycker jag. Riktigt nöjd! Vi skulle åka och veckohandla och stannade till på InterSport innan. Hilma skulle få prova en vinteroverall som jag hittat och har nog nu bestämt mig för att köpa. Den kostar en del, men jag hade tänkte att pengarna som jag antagligen kommer få ihop från klädförsäljningen på Nävertorpskyrkan, ska gå till den. Men det jag köpte var ett allvädersställ till Hilma för 300kr. Så nu tänkte jag komplitera med lite fleecekläder så klarar hon sig fram till det är overalldags. Jättefint!

Nu ska vi se om jag kan göra några bra köp idag, eller så fönstershoppar jag bara lite=).

Inga kommentarer: