tisdag 31 augusti 2010

Modell & extrapengar!

Fotograferingen gick toppen! Maja log så fort han tittade på henne, men när hon hamnade framför kameran snurrade det nog en del i huvudet, man kan undra om man måste ha alla dessa prylar för att få en bra bild på mig. Men ett par leenden fick han allt. Så nu får vi vänta i 14 dagar innan vi kan hämta dom, spännande!

Vi var även och hämtade pengarna efter försäljningen och jag hade sålt för 1210:- och fick då ut 845:-, eftersom 30% går till välgörenhet. Då kan det inte varit mycket kvar, som inte blev sålt. Så bra extra pengar, som tog slut bara någon timme senare, när vi köpte Hilmas vinteroverall. Så fin så=).
Så det blir absolut inte sista gången vi säljer saker där!

Imorgon ska Linn, Tyra och Arvid komma och jag hade tänkt fixat en liten aktivitet för tjejerna, men det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Vi får se om Roine kanske kan hjälpa mig imorgon att fixa fram det som saknats.

Jag mailade Birgitta på babysången idag och frågade om det fanns plats kvar på syskonsången på tisdagar eller fredagar. Vore så mysigt! Jag gick där med Hilma i två terminer och det skulle vara roligt att gå med båda två nu med. Så nu väntar jag bara på svar, sen är det kanske dags att börja sjunga upp=)!

5 kommentarer:

Marie sa...

På tisdagar finns det iaf, där går vi och hon sa idag att vi kunde säga till om vi visste några fler som ville börja. Sara, Isac och Leo går där också.

Camilla sa...

Sara sa att ni var få idag, så då kanske vi kommer på tisdag!

Malin sa...

Jag ska börja på fredag, tyckte sist att det va en mysig fredagsaktivitet:). Hoppas ni får plats nån dag. Kram

Hanna Runesdotter sa...

När, var, hur osv är babysången? Kram

Camilla sa...

Den är i Mariakyrkan på tisdagar eller fredagar vid 9.30, syskonsången, tror jag=). Det står på deras hemsida och det finns även babysång, så man kan gå med bara den minsta!