tisdag 1 juni 2010

Stressigt liv...

Sorry, för den dåliga uppdateringen här, ska försöka bättra mig.
Det är bara så himla mycket just nu. Jag har äntligen fått iväg alla inbjudningar till dop och barnkalas och bara det är en lättnad. Nu ska bara allt fixas till det, blir väldigt mycket den veckan. Först ett barnkalas, sen Hilmas 3-års dag, midsommarfirande här och till sist dopet. Allt detta på 7 dagar! Vad har jag gett mig in på? Först och främst ska vi klara av denna vecka, pappas 50 års fest på fredag med allt vad det innebär. Sen får jag koncentrera mig på det andra!
Det kommer bli så skönt sen efteråt när allt är färdigt och vi bara kan ha semester och njuta tillsammans.

Nu måste jag fixa mig och Maja för ett besök hos mamma. Hon ska vara barnvakt åt Maja och Hilma när Roine och jag ska till banken. Skönt att få göra det själva, det går nog både fortare och smidigare själva=). Så dags att rappa på!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Haha trodde först att du skulle fira midsommar denna vecka och tänkte att du ligger ett par veckor före...men sen läste jag igen och då förstod jag*ler*

Lycka till med allt men för att faktiskt hinna njuta av alla roligheter som komma skall, så kan du ju tänka på att allt inte behöver vara PERFEKT för då blir det inte kul för dig...jag har börjat tänka så på "äldre" dar...det känns bättre ;)

Camilla sa...

Haha, kanske vore något. Fira när det passar=).

Jag är en sådan person som har svårt att göra något halvhjärtat, men nu får det nog bli det...kanske, vi får se=).