söndag 27 juni 2010

Äntligen över!

Nu är allt avklarat!

Alla fyra tillställningar på en vecka och nu är det avklarat, så skönt! Barnkalas, Hilmas födelsedag, midsommarafton och så Majas dop idag. En sovmorgon skulle vara skönt imorgon, men tror inte det. Kanske en liten, eftersom Hilma absolut inte skulle sova idag och låg vaken i sin säng nästan 2h innan hon somna. Så har jag tur så kanske jag får en liten sovmorgon!

Majas dop gick bra. Både hon och jag vaknade jättesnoriga imorse och Maja hann bara med någon timmes sömn innan vi åkte till kyrkan (iställer för 3h), så gick det toppen. Efteråt bjöd vi på paj och sen kaffe och tårta här hemma. Underbart väder fick vi, det är väldigt skönt eftersom det är lättsammare att ha folk ute hos sig än inne, det blir inte lika stelt.
En lyckade dag blev det iallafall och många fina presenter fick vår lilla skruttunge! Tack så mycket allihopa!

Det blev inte mycket kort tagna idag, stress stress...hoppas någon annan har lite vi kan få! Tack Jimmy för försöket (men svärmors hår behöver jag inte ha på kort;)). Jag fick ett fint kort på mina två älsklingar utanför kyrkan idag. Jag hoppas det är Roine och jag som pussas nästa gång vi är vid kyrkan=).

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig i sängen och läsa en tidning, titta på Tv eller varför inte sova!

Inga kommentarer: