lördag 5 juni 2010

Borta...

Idag var det ingen större aktivitet hemma hos mamma och pappa. Mamma hade väckt pappa strax innan vi kom. Efter ha ätit middag som bestod av resterna av buffén från igår var det äntligen dags för straffet/vinster, beror hur man ser på det. Jag ska erkänna att jag var lite rädd och tyckte det var lite jobbigt att vi skulle ta bort pappas mustasch. Sen visade sig det att mamma aldrig heller hade sett pappa utan den, då blev det ännu värre. Mamma klarade inte ens av att vara kvar under borttagningen utan tog hand om Maja istället. Så efter 30 år tillsammans är det nu borta, nu ska det bli spännande att se hur länge den är det, eller sparar han ut den igen!?
En glad pappa innan "ingreppet", kanske var det en lättnad eller en 50-års kris!?
Eftersom varken jag eller Niclas vågade ta bort den, så fick Fia äran att göra det. Men finjusteringarna fick pappa sköta själv.


Vad tycks?!

Eftersom hans mustasch var så ljus så blev det ingen jätteskillnad. Hade han gjort det i smyg och jag träffat honom efteråt, så vet jag inte om jag hade sett det på en gång. Så så farligt var det inte=). En perfekt avsluting på hans födelsedag, så här en dag efteråt!

Inga kommentarer: