tisdag 29 juni 2010

Strand, båt och husvagnsbesök!

Idag blir det en fullspäckad dag!

Först ska jag hämta upp min bror och åka ner till Djulö och möta upp syster för lite sol, bad och lunch vid stranden med barnen. Efter lunch ska vi till mormor och Lasses husvagn som står uppställd där och fika lite och lämna vårat lite försenade födelsedagspaket till henne. Hon ska få en förstoring på oss som vi tog i samband med att vi tog en massa bilder till pappas present. Men eftersom att hon fyller år några dagar före pappa, så ville vi inte avslöja presenten innan pappa fått sin.

När Roine slutar vid två, ska vi åka vidare till hans föräldrars husvagn för en båttur och grillning. Så fullrulle idag, jag tyckte inte Hilma behövde gå till dagis idag i det fina vädret. Även om hon ville det, men imorgon skulle det inte vara lika fint väder. Då tänkte jag passa på åka in till Katrineholm och uträtta lite ärenden, inför semestrarna som väntar.
Jag har glömt att berätta att vi ska till Italien med världens bästa! Den 14-21 juli ska flyga till Milano med Kristin, Andreas och Wille och sen vidare till Kristins kusins hus, för en veckas semester. Underbart! Först åker vi en vecka till Orsa på söndagmorgon med Linn, Niclas, Tyra och Arvid. Så först en vecka med myggen och sen med stekande sol, hoppas det går bra med Maja. Jag tror att det ska gå bra, vi har flera barn som inte ska vara i solen hela dagen och det lever en massa barn där nere som inte dött av värmen... Hon är en väldigt nöjd liten krabat, så hon har inga större problem att ligga i vagnen och titta heller, sen har vi köpt ett strandtält som vi tänkte ta med.

Nu kanske det är dags att amma och packa det sista!
Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

Krillan sa...

Vi kommer få det heeelt fantastiskt!!Wow vad vi längtar, men inte långt kvar nu!Rings i veckan!!Puss Krillan