lördag 5 juni 2010

Vilken fest!

Vilken fest, jag tror denna lilla film visar detta (tyvärr lite mörk)! Min underbara pappa och Niclas=). Vi har en väldigt nöjd pappa idag, med ett väldigt tungt huvud och ett par trasiga kostymbyxor. Själv mår jag hur bra som helst, där tog jag kanske i... Jag upp halv åtta igår morse och jag la mig inte förän vid 03.40 imorse och sen fick jag sova 3½h. För då hade Maja sovit färdigt och envisades om att ligga och sparka mig i magen. Så jag gav upp och gick upp istället, så tröttheten kommer smygandes mer och mer nu.

Snart ska vi upp till mamma och pappa och äta rester...en hel del mat blev det över, pizzan får vänta till imorgon! Jag ska försöka på ett kortfattat sett redogöra gårdagskvällen, men det får bli senare eller en annan dag. Jag har iallafall en hel del fina bilder att bjuda på=)...

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: