fredag 18 juli 2014

Poolhäng i Köpingsvik!

På förmiddagen idag åkte vi till Köpingsvik och hälsade på min kusin Patrik och hans familj, i deras sommarstuga. De bor annars i Växjö, men är här så fort de har tid och jag förstår dom! Deras gäststuga räcker gått och väl till mig;), så otroligt fint och jag skulle absolut inte tacka nej till ett liknande hus! 

Vi badade i poolen och fikade och barnen älskade det. Deras dotter Moa var hemma och tog så himla bra hand om barnen, fast de knappt träffats, medan Jonathan jobbade. Patrik och Annika var med på bröllopet, men det var inte barnen, så det var sist vi träffade dom. Blir inte så ofta, alla har sitt, men nu har de träffat både Elvis och Ludwig också.  

En underbar förmiddag i Köpingsvik! 
Sen åkte vi vidare in till Borgholm och strosade runt lite och åt glass. Mysig lite stad! Till kvällen satt vi utanför vårt förtält och åt och pratade. Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för en heldag på stranden med tre barn, Roine ska åka med Niclas och pappa och kolla på en bil till mig, tur vi har mamma, Fia och barnen 
som sällskap! 

Inga kommentarer: