måndag 14 juli 2014

Elvis 1år

Idag fyller vår älskade Elvis 1år och det ska vi självklart firas! Han tyckte själv att dagen skulle börja vid 04.40 då jag vaknade av att han klättrade över mig, som tur var så somnade han om efter ca 20minuter, men vaknade 2h senare. Så jag tror det blir en tidigt nap på förmiddagen. Nu har skönsången sjungits och han har öppnat sina paket som vi hade med oss och snart är det dags för dagens bästa måltid enligt födelsedagsbarnet själv, frukosten! 

Han hade svårt att somna igår, men tillslut så somnade han i min famn vid 21.30 och så kunde jag lyfta över honom till sängen. Jag hoppas att han vänjer sig snart med husvagnen och att vi kan lägga ner honom när han ska sova, precis som vi gör hemma, men innan dess så får han somna i famnen. Förhoppningsvis somnar han lite tidigare ikväll, så han får lite fler timmarssömn på natten, hemma sover han mellan 19.30-8.30 ungefär, så det saknas ganska många timmars sömns idag. Vi ska se till att han blir firad på bästa sätt idag, även om det är i en husvagn och självklart blir det tårta senare. 

Ett STORT grattis på din 1årsdag Elvis, vi älskar dig❤️. 

Inga kommentarer: