onsdag 16 juli 2014

Framsteg

Mamma och pappa kom ner hit igår och bror, syster med familj kommer idag. Alla vill kanske inte ha med sig sin familj på semestern, men vår familj är inte som alla andra. Vi trivs med varandra och spenderar gärna semestern tillsammans också:). 

Imorse gick Elvis och jag förbi mamma och pappa som satt utanför husvagnen och vi satte oss på gräset och pratade lite granna. Jag ställde Elvis upp och försökte att han skulle gå till mig, i vanliga fall så sätter han sig så fort vi ställer honom upp. Han brukar inte vara ett dugg sugen på att ta några steg om vi inte håller i honom. Tills imorse! När han stod upp flyttade han ett ben närmre mig innan han lutade sig och fällde sig framåt i min famn. Men rätt som det var tog han ett helt steg innan han ramla framåt. Sen skulle han upp igen och försöka, det är stora framsteg för att vara honom. Kanke finns det hopp om att han går innan sommaren är över:). 

Inga kommentarer: