torsdag 3 april 2014

Letar kläder!

Hilma är fortfarande i stort behöv av kläder, flera gånger i veckan upptäcker jag att de kläder hon har på sig är alldeles för små eller på gränsen. Det skulle vara så skönt om hon klarade sig till sommaren på det hon har, men just nu känns det inte så. Det känns också som om hon går i samma kläder varje vecka, det är visserligen skönt att hon sliter ut det hon har, men jag börjar tröttna på att vända upp och ner på hennes garderob på kvällarna när jag lägger fram kläder till dagen efter.

Även Elvis börjar så smått växa ur 74, mycket kan han fortfarande ha men jag behöver definitivt fylla på hans 80 lager, särskilt med bodysar. Varför finns det inte så mycket bodysar i storlek 80!? Jag var inne på name it och kollade efter kläder till honom i söndags och då blir det tröjor, finns inget annat förutom dessa billiga där du får ta 3 betala... Newbie är detsamma, alla deras små kläder går bara upp till 74, sen är det tröjor som gäller. Jag har köpt ganska många tröjor på POP till honom i 80, men jag vill fortfarande att han ska ha mestadels bodysar. Även Lindex har ju inte ett jättestort utbud när det gäller storlek 80, jag har hittat en del som jag skulle vilja ha från POP, men där kostar en body runt 200kr och man kan inte köpa hur många som helst då. 

Är det någon som har bra tips på fina bodysar till små killar?! 

Såg att Kappahl hade fått in denna fina till sommaren, men bara upp till storlek 74. Hilma hade jätte många sånna gör första sommaren, perfekta och dessutom var denna så himla fin. Jakten på kläder fortsätter! 

Inga kommentarer: