tisdag 29 april 2014

Handling & mellisdate

Eftersom jag inte handlade igår efter att ha jobbat så åkte Elvis och jag in och gjorde det idag på förmiddagen. Vi passade även på att hälsa på på kontoret, något jag tänkt göra många gånger, men nu när Elvis bytt sovtider så passade det bra. Vi hann till och med hem packa upp all mat, jag hann äta lunch och Elvis sova, innan det var dags att hämta hem brudarna.
På eftermiddagen bjöd vi hit Fia, Wilton och Ludwig på mellis. Tänk att vi får vara mammalediga tillsammans, visserligen bara på heltid fram till september, då jag ska börja jobba lite granna. Ska då börja att jobba två dagar/vecka och varannan helg. Vill verkligen vara hemma så länge det bara går, älskar verkligen det, men någon gång måste jag ju börja:). När jag väl är på jobbet, som igår, då är det så himla roligt och inte alls jobbigt, men jag vill njuta av min sista mammaledighet så mycket det bara går. För jobba ska jag ju göra ganska många år till...

Elvis spanar in sin nya lekkamrat (om något halvår iaf) och kusin❤️. 

Inga kommentarer: