onsdag 16 oktober 2013

Presenter och besök

Igår vad Linn och barnen här, mycket trevligt och barnen lekte lika bra som alltid. Eftersom hon hade svårt att veta vad hon skulle köpa till Elvis som fick jag present istället, inte mig emot:). Jag fick ett par träningstajts och linne, byxorna är jättesnygga och jag bara längtar till nästa träningspass. Dessvärre har jag bestämt mig att ha en vecka fri från träning. Efter att ha suttit mestadels stilla i lördags på Jimmys 30års firande och med benen i kors, kände jag av foglossningen när vi kom hem och jag la mig i sängen. Jag tror inte min kropp är riktigt redo för all träning ännu, men jag ger inte upp ännu utan får köra mest styrka och lite kondition nu framöver. Lämpligt nog verkar höstens första förkylning vara på väg!

Här är en bild på byxorna jag fick av Linn igår, men jag tycker de är snyggare i verkligheten än de är här på bilden. Gillar dom skarpt iaf, tack snälla! 

Inga kommentarer: