söndag 27 oktober 2013

Hej! (dålig fantasi)

I fredags var mamma och jag i Norrköping och shoppade lite. Elvis tar ersättning så himla bra, så jag ammade innan vi åkte och så gav Roine honom lite ersättning när jag var borta. Sen kom jag hem igen till nästa matpaus, så himla skönt att kunna göra så och att det fungerar så bra.
Anledningen till att vi åkte dit var att jag skulle lämna in våran router och mamma sin IPhone på lagning hos 3. Så vi passade på att shoppa lite när vi ändå var där. Det blev lite till barnen (som vanligt) och inte lika mkt till mig. Så anledningen till de glesa inläggen nu är att vi inte har något fungerande bredband eftersom routern skickades på lagning/felsökning. Vi fick låna ett mobilt bredband så länge, som nu bara fungerar på min super sega dator. Att skriva några längre inlägg på denna spruckna skärm är inte så roligt, väldigt irriterande och tidskrävande. 

Nästa vecka är det höstlov och vi har en hel del planerat, vi ska tex till Kolmården med Kristin och barnen. Imorgon ska jag och barnen med mamma, Fia och Wilton ut till Tolfta Gård och gå äventyrsbana, titta på kossorna, getterna, hönorna, höstarna och kaninerna (jag har säkert glömt några djur). Hilma ska även få rida och självklart ska vi ha matsäck med oss och hoppas på att regnet håller sig borta. En perfekt dag ute på landet:). 
Elvis övar och tränar att ligga på mage och hålla huvudet högt i mer än 5 minuter. Han är jätte duktig och stark i nacken och vi väntar på att han ska komma på hur man vänder sig. Han gjorde det i soffan ett par gånger för några veckor sedan, men det var inte medvetet. Men så länge han ligger stilla på samma ställe är jag nöjd:)! 

Inga kommentarer: