torsdag 24 oktober 2013

Hatar foglossning

Det blev ett bas pass på Friskis ikväll, jag var inte hälften så trött efter det som jag var efter cirkelgymmet i måndags. Dessvärre så gör sig foglossningen sig påmind, en hel del! Jag tror att jag kanske måste inse att min kropp inte är redo för träning ännu, men jag vill så gärna och vägrar ge upp nu. På lördag blir det Hoppis och Skuttis med Maja och sen har Kristin och jag bokat ett nytt cirkelgyms pass på tisdag! Så det får bli vila fram tills dess och sen ska jag se vad jag kan göra annorlunda på passet för att inte få ont efteråt. Kanske får hoppa över några av övningarna.

Men jag blir så förbannad! Jag vill så gärna träna, det är så himla roligt just nu och så får man lite egentid ett par timmar. Så vi får hålla tummarna att lite vila fungerar och att jag kan köra lite lagom med träningen. 

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Du, det är inget Hoppis o Skuttis imorgon, hon sa det i lördags och jag kollade hemsidan också för säkerhets skull.
Har de inte core-pass på Friskis? Det skulle säkert vara bra för dig.

Camilla sa...

Vi kom på igår kväll att det inte var någon Hoppis och Skuttis imorgon. Det skulle visst vara spöktema nästa vecka också.
Jag har tänkt att gå på Core, men än så länge har det inte passat med tiderna, men jag hoppas få in ett pass snart.