tisdag 1 oktober 2013

Otränad tjej

Efter en väldigt trevlig och mysig långpromenad med Jos och Elvis i vagnen sitter jag nu och väntar på fint besök av Veronika, Daniel och lilla Marion. Ska bli så himla roligt att träffa dom. Sen lite senare ikväll åker Veronika, jag och våra små vidare för tjejkväll hos Kristin. En riktigt bra dag, önskar att alla dagar såg ut så här. Att gå en långpromenad på nästan 9km önskar jag också att jag gjorde minst 2-3ggr/vecka, men utan sällskap kommer jag aldrig göra det. Jag vill ha någon att prata med under tiden och någon som får ut mig överhuvudtaget:). Vi gick först Ekeby rundan och sen hämtade vi Hilma på skola och sista Maja.
Min kropp och ben är inte vana med långpromenader och det passar väldigt bra med fika, prat och mys med vårt besök nu. 
En glad skit på väg hem från förskolan!

Inga kommentarer: