måndag 14 oktober 2013

Oväntad vändning

Jag är ledsen är uppdateringen är usel just nu. Jag ser att många av er går in dagligen och hoppas på en uppdatering, men icke. 

Det har helt enkelt inte funnits tid eller ork till att blogga. Ibland tar livet en annan vändning och mycket känslor blir berörda. Jag varken vill eller kan skriva vad som händer här med respekt för de inblandande. Snart har jag tid, ork och motivationen tillbaka och inläggen kommer hagla igen.

Idag blir vår älskade Elvis 3 månader. Han är världens snällaste bebis (enligt oss) och sover, äter och ler dagarna igenom. Idag var det så nära att det riktiga hjärtliga skrattet kom, efter att jag försökt ett tag så började han mest bli irriterad på mig:). Jag får gör ett nytt försök imorgon. Bilden är från i lördags då vi var hos Fia och Jimmy och firade Jimmys 30 års dag.



Inga kommentarer: