måndag 22 augusti 2011

Mitt middagstips!




Jag tänkte tips er om denna super enkla och jättegoda fisk. Man tar den direkt ur frysen och in i ugnen i 25 minuter, klart och går inte att misslyckas med. Fisken ligger i en liten påse så den blir saftig och behåller alla sina näringsämnen och såsen som blir från smöret är inte hel fel det heller=).

Det sämsta med den är att det bara är 2 st filéer i den och att den då inte räcker åt en hel familj på 4 personer (som i vårt fall). Men som idag när Roine är på regionskonferens och inte kommer hem, då är den perfekt. Det bästa av allt är att de är verkligen jättegoda, jag kan inte tycka att det är speciellt dyrt med ca 38:-.


Så ett litet middagstips från mig!


3 kommentarer:

Geir sa...

Ja, den är helt fantastisk, eller hur? ;)

Camilla sa...

Ja, det var ju du som bjöd mig på dessa första gången:).

Geir sa...

Lite som att langaren bjuder på första silen heroin. Sen är kunden fast! ;)