onsdag 17 augusti 2011

En nöjd Camilla=)

Nu är vi hemma efter vår lilla shoppingtur till Linköping och jag är mer än nöjd med mina inköp. Jag köpte en så grymt snygg kavaj på H&M som jag bara längtar efter att få inviga till hösten. Dessutom kostade den bara 299:- och sedan hade jag 20% på ett köp. Den är lite längre än en vanlig kavaj och lite tjockare och kommer passa till det mesta. Jag köpte även ett par fjäder örhängen på MQ som är så snygga(annars hade jag aldrig köpt dom=)). Jag fick även med mig lite annat smått och gott.
Men jag hade önskat att jag eller min sambo var något rikare för tillfället. Då hade en höst/vinter jacka och en långklänning fått följa med hem också, men de fick jag dessvärre lämna kvar i butiken. Kanske kommer de i mina ägor lite senare under hösten!

Det var inte bara jag som fick lite kläder, alla familjemedlemmar fick någonting. Men dagens fynd måste ändå vara skorna till barnen. Vår lilla sko tjej Maja fick ett par svarta finskor som hon kan ha på något finkalas (som vi väntar på inbjudan till) i vinter och Hilma ett par gympaskor till hösten, för endast 99:- för båda två. Tackar tackar!

Medan barnen satt i badkaret så passade jag på att fylla i alla dessa lappar till Nävertorpskyrkans försäljningen. Jag blev inte riktigt klar med det och sedan ska de fästas på kläderna också. Jag tänkte slippa sitta sista dagen med detta, men det har vi inte sett ännu om jag slipper. Jag har även lagt ut en hel del ytterkläder till försäljning på "Köp och sälj allt om barn i Katrineholm". För er som inte redan gått med i den gruppen, gör då det. Enkelt, smidigt och gratis, kan inte bli bättre. Kanske hittar ni något fynd där!

Inga kommentarer: