tisdag 29 mars 2011

Välkomnar fler i Kavatfamiljen

Dessa 2 par skor låg idag i postlådan, båda av märket Kavat.

Hilma fick dessa gummistövlar. Jag bestämde mig för dessa och inte POP stövlarna jag bloggat om tidigare. Jag gillar Kavat och de är av bra kvalité och de gick dessutom att tvätta i 30 grader och var helt återvinningsbara. Att återvinna skor är inget jag brukar göra, men att de är miljövänliga är alltid ett plus. Så dessa fick det bli! De kanske inte var de allra snyggaste jag sett men funktionen är det viktigaste och Hilma tyckte om dom, fast det inte var Hello Kitty eller liknande på dom.

Maja fick dessa vita sandaler till sommaren, Hilma hade likadana (fast i 2 storlekar större) och de var hur bra som helst. Maja går visserligen bra nu men det känns ändå viktigt med ett par skor som sitter bra på foten. Så nu har Maja två par Kavat till våren och sommaren och jag vet inte om hon eller jag är nöjdast. Den tjejen älskar verkligen sina skor.


Ni hittar de på Ellos och med en rabattkod blir det alltid ett bra pris. Med denna rabattkod: 230501 får ni 40% på en valfri vara och fri returfrakt.

Inga kommentarer: