tisdag 29 mars 2011

Blivit med Tv...

Nu ska vi äntligen också få en platt Tv som alla andra moderna familjer har. Vi har precis beställd denna 47 tums Tv och inom 3-5 dagar finns den hemma hos oss. Den kommer behövas här hemma eftersom jag fick för mig att möblera om vardagsrummet idag och det blev lite tomt på Tv-väggen. Så i veckan kommer det även bli en sväng till IKEA för att handla lite nytt, bland annat ett nytt soffbord och en mediamöbel. Nu ska jag bara bestämma mig för vad det blir för något. Det största problemet är om jag ska köra på svart eller vitt. Så är det någon som är intresserade av en tjockis-platt-tv på 32 tum så säg till, den är inte allt för dyr. Kontakta oss om ni har fler frågor på denna utförliga beskrivning=). Det är absolut inget fel på den och fungerar precis som den ska.

Inga kommentarer: