torsdag 10 mars 2011

Dagens fynd!

Mamma informerade mig idag om att de hade halva rea priset på InterSport, så jag åkte dit efter jobbet och detta var vad jag kom hem med:

En overall, en regnjacka med fleecefoder, skidvantar och fuskis till Maja till nästa höst/vinter och Hilma fick ett par skidstrumpor och ett par fleecevantar, allting för totalt 553:-. Det totala värdet är 1700:-, så jag är nöjd över dagen fynd. Särskilt McKinley overallen som kostar 1000:- ord. pris och jag fick ge 300:-. Inte helt fel, tack för det!

Efter dessa fynd åkte Hilma och jag till badhuset tillsammans med Tyra och Linn, mysigt med lite egentid med Hilma. Det var en VÄLDIGT trött, lycklig (och grinig) Hilma som somnade strax innan sju idag. Men vem blir inte trött av att vara i badhuset!?

Inga kommentarer: