lördag 12 mars 2011

Camilla tycker till!

Just nu är det final i Melodifestivalen och jag tänkte dela med mig lite utav mina tankar om finalisterna.

Danny- Ingen bra låt, men skulle jag vara full och glad så skulle jag dansa till den.

Sara Varga- Sorglig låt men ingen vinnare

Moniker- En The Ark låt och en väldigt energisk människa (eller uppträdandet).

Brolle- Sååå snygg och sexig, det säger väl det mesta.

Linda Bengtzing- En riktig partyhöjare och man blir så glad när man hör låten. Sen tänker man genast tillbaka några år på våra tjejfester där det sjöng och dansades till alla hennes låtar. Det finns många underbara minnen som man kopplar ihop med den här tjejen.

Nicke Borg- Bra låt men fula byxor.

Swingfly- Gillar inte rap, gillar inte låten. Han har i alla fall en skön unge som smetade läppglans i direktsändning.

Sanna Nielsen- Veteran och jag kan inte riktigt låta bli att tycka om henne. Varför vet jag inte, men inte den sämsta låten i detta startfält. Jag stör mig dock på att hon alltid är så duktig, präktig och allt känns så perfekt!

The Playtones- Gillar låten och svänget. Den får mig att vilja lära mig dansen Lindy hop, skulle vara så roligt att kunna!

Eric Saade- Hilmas favorit, som alla andra 2-14 åringar. Så är jag inte redan trött på låten så kommer jag garanterat bli det! Vi kommer även hinna med att dansa till denna låt ett antal gånger här hemma, man gör ju allt för sina barn!

Så vem tar hem kalaset!? Jag tror det blir någon av de förhandstippade Danny eller Eric Saade, vi för se... Håller tummarna att det inte stämmer!

Inga kommentarer: