måndag 14 februari 2011

Underbar måndag!

Maja och jag har precis kommit hem efter en underbar promenad. Först var vi och lämnade av Hilma på dagis, innan vi fortsatte med promenaden. Om det bara skulle kunna vara så här vackert väder i fortsättningen gör det mig ingenting att det är kallt och snö ute. Även om jag skulle föredra sol och vårväder istället, men nu nöjer vi oss med detta väder för stunden.

Maja somnade sött i vagnen efter en stund och sover nu vidare ute på altanen. Jag ville inte väcka henne för att ge henne lunch för att sedan få henne att somna om igen. Det ser så mysigt ut där hon ligger, det blir Roines problem ikväll om hon blir trött och grinig. Eftersom Maja nästan aldrig gnäller ska det nog inte bli några problem, det gäller bara att ha lunchen redo när hon vaknar=). Hon är verkligen en nöjd liten krabat, som är glad för det mesta.

Nu passar jag på att kolla runt lite på internet och bloggar innan jag ska göra någon god lunch och njuter av tystnaden en stund och bara få vara själv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Pussa båda barnen på allahjärtans dag från mormor, mina sötnosar!!!!