torsdag 3 februari 2011

Perfekta doppresenten!

Jag hittade denna supersöta boken, som vänder sig till 1-3 åringar och hjälper barnet att förbereda sig för läggdags. Man flyttar med sig kanien och nallen genom hela sagan innan det slutligen är läggdags för den. Sött! Boken kommer från Oskar och Ellen.

Funderar på om jag ska klicka hem en sådan till Maja i födelsedagspresent, men tvekar lite eftersom priset är 249:-. Jag får fundera ett par dagar om jag tycker att den är värd det, men jag gillar den skarpt och jag tror Maja också skulle göra det.

Jag tycker den är en perfekt dop- och välkommen till världen presenten! Litet tips från mig=).


Klicka på bilden så kommer du direkt till sidan!

1 kommentar:

stina sa...

Den där skulle nog jag tycka vara rolig nu när jag ska sova ;)
Men det är klart vi ska träna något mera :) kram