måndag 7 februari 2011

Tillfälligt avbrott!

Helgen rusade förbi snabbt, den försvann lika fort som den kom och den mesta av tiden tillbringade jag på jobbet. Så mycket mera hann vi inte med, inte ens att blogga (då är det illa=)). Även idag har jag arbetat, men imorgon är det en ledig dag. Då ska vi först på syskonsång och efter det blir det en snabbis på stan då vi måste hitta "anktrosor" till Maja. Hon ska på 1-års fotografering hos Per-Arne på torsdag och tanken var att hon skulle ha det då. I värsta fall så får jag leta igenom alla 1000-tals kartonger på garaget, för Hilma hade minst ett par, men orkar jag det!?

Annars är det mycket tankar och känslor för tillfället. Inte direkt mina tankar och känslor, men någon som står en väldigt nära och som har det väldigt jobbigt just nu. Jag hoppas att det hjälper, lite grann i alla fall, att bara finnas till och lyssna!

Men titeln på detta inlägg stämmer väldigt bra just nu, ett litet tillfälligt avbrott. Jag hoppas problemet är löst redan tills imorgon! På återseende.

1 kommentar:

Kristin sa...

Du är expert på att göra en nyfiken din lilla filur:)Sov gott,William längtar efter att träffa dig,ett väldigt tjat om Milla:)puss från oss tre och pyret:)